הגר
תומר, לא זכיתי להכיר אותך, אבל אתה תמיד בליבי. בכל שנה אני מגיעה לקבר שלך, וחוזרת דווקא אליך, למרות שמעולם לא נפגשנו. עבורי אתה מייצג את כל מה שטוב כאן. אתה התזכורת האישית שלי לכמה טוב יש בינינו ולמחויבות שלי למדינה ולעם שלי. תודה על מה שנתת, בחייך ובמותך, למען כולנו. תמיד אזכור אותך. יהי זכרך ברוך.
